Pár slov na úvod

"Ne každý je ochotný držet diety, ale jíst a hlavně žít zdravě by měl každý. Přeci jen, děláte něco pro sebe a objevíte spoustu nových chutí, nápadů, receptů a potravin. Ke zdravému životnímu stylu patří i cvičení, kterým si pomáháte k delšímu životu a hlavně k tomu, abyste se cítili skvěle! Tak proč to nezkusit! :)"

neděle 29. září 2013

Dobroty uplynulého týdne a jídelníček 29.9.13

Skoro celý týden (teda spíše celý týden) jsem nic nenapsala. Bohužel jsem se k tomu nějak nedostala. V týdnu u mě spala kamarádka, pak jsem zase nefotila všechno jídlo a nebo jsem se musela učit. Popravdě tento týden byl i pěkně 'rozežraný' týden. Kamarádky maminka pekla. Musím říct, že je to výborná kuchařka, takže říci ne by nemělo žádný smysl. Naopak cpala jsem se a olizovala se až za ušima. Jako první udělala dezert z mascarpone, čokolády a banánu. Celé to bylo na piškotovém podkladu. Možná vás napadl italský dezert tiramisu, ale ten to nebyl. Bylo to něco 1000x lepšího! Jako druhou dobrotu udělala rafaelo řezy. Mňam!!
Jelikož jsem tedy nepsala celý týden a vždy vyfotila jen něco, rozhodla jsem se, že udělám takový 'mišmaš' a ukážu vám alespoň něco z mého týdenního jídelníčku. :) Dnešní tu však máte celý. :)


Snídaně 
fík, mandarinka, banán s arašídovým máslem, tvaroh s granátovým jablkem


Svačina
jablko


Oběd
celozrnné špagety s omáčkou (sójový granulát, rajčata špenát), brokolicí a parmazánem 


Svačina
fík, oříšková sušenka


Večeře
kuřecí prsa, dýňové pyré, zelenina (+ 1/2 papriky, 5 rajčat)


celozrnný toast s avokádem a cottage sýrem, rajčata (večeře)


ovesná kaše s cottage sýrem, lesní ovoce (snídaně)


fitness chléb s lučinou a míchanými vajíčky, zelenina (večeře)


ovesné lívance s fíky, banánem a tvarohem (snídaně)


kuřecí prso s kuskusem a řepou (oběd) - celá porce padla za vlast :D


rybí filé, brambory, zelný salát (oběd)


cottage sýr, arašídová granola, kaktusový fík, borůvky (svačina)


tvaroh, čokoládový granola, avokádo (svačina)


jablečný štrůdl (svačina)


granátové jablko, tvaroh, mandle (svačina)

1 komentář:

  1. Já bych asi taky neodolala :D
    Jinak máš krásné jídla, to se mi líbí :)
    A hlavně se mi líbí, jak si nosíš svačiny v těch sklenicích, skvělý nápad :) Asi bych si taky nějakou takovou měla pořídit. Kde jsi je koupila? :)

    OdpovědětVymazat