Pár slov na úvod

"Ne každý je ochotný držet diety, ale jíst a hlavně žít zdravě by měl každý. Přeci jen, děláte něco pro sebe a objevíte spoustu nových chutí, nápadů, receptů a potravin. Ke zdravému životnímu stylu patří i cvičení, kterým si pomáháte k delšímu životu a hlavně k tomu, abyste se cítili skvěle! Tak proč to nezkusit! :)"

úterý 8. října 2013

Jídelníček - 8.10.13 aneb kdy už si konečně odpočinu?!

Koukám, že jsem pár dní (hooodně dní) nic nepsala, takže pokud jste přemýšleli nad tím, kam jsem zmizela, tak do postele. Poslední dobou je toho nějak moc. Kromě hromady učení, které je stejně zbytečné, protože jsem přišla na to, že když se učím tak mám horší známky, než když se neučím. No a k učení přibylo i tohle 'hnus' počasí. Člověk má zkaženou náladu a nic se mu nechce dělat. Doufám, že nemáte takový zlozvyk jako já. Já si totiž tohle všechno kompenzuji na sladkém. Bohužel to také nejde donekonečna. Tohle každodenní žraní pojídání čokolády, dortíků a všeho možného už se začalo projevovat. Vtipem je, že ani cvičit nestíhám. Dnes jsem byla na BOSU a tak nádherný pocit jsem dlouho neměla! Miluji cvičení, kdyby bylo na mně, tak hodím cvičit každý den ráno (posilování) a odpoledne (cardio). Prý mám smůlu a tento nápad mi neprojde. Doufám, že vy máte lepší náladu a ani netloustnete. :)

Jinak mamka měla narozeniny, tak kde jinde se pochlubit s dortem, který jsem upekla, než tady? :)



Snídaně
tvaroh, špaldové pukance, horké lesní ovoce, goji, sušený ananas


Svačina
2 suchary, kolečko sušeného ananasu, avokádo, okurka


Oběd
krůtí výpečky, špenát, knedlíky (3)


Večeře
tvaroh, zelenina, para ořech



Žádné komentáře:

Okomentovat