Pár slov na úvod

"Ne každý je ochotný držet diety, ale jíst a hlavně žít zdravě by měl každý. Přeci jen, děláte něco pro sebe a objevíte spoustu nových chutí, nápadů, receptů a potravin. Ke zdravému životnímu stylu patří i cvičení, kterým si pomáháte k delšímu životu a hlavně k tomu, abyste se cítili skvěle! Tak proč to nezkusit! :)"

sobota 29. června 2013

Tortilová pizza.

Pokud milujete pizzu stejně jako já, ale máte nějaký (ať už je to jakýkoliv) důvod k tomu si tuhle dobrotu odpírat, je tu pro vás tato náhrada. Tortilová pizza! Na tento nápad jsem včera narazila na jedné internetové stránce (bohužel už nevím, jaká to byla) a hned mě zaujal. Zkrátka celá tato varianta spočívá v tom, že místo těsta na pizzu použijete tortilu. Pokud jste se zhrozili a pomysleli jste na to, že to v žádném případě nemůže nahradit vaši milovanou pizzu, tak jste na omylu. Věřte tomu, jelikož tortila se hezky opeče a stane se křupavou. Mňam! Nejlepší na tom je ta rychlost - 10-15 minut. :)
Na mé variantě pizzy si všimněte vejce na vrchu. Ano je to ztracené vejce a hlavní je, že je to mé první ztracené vejce v životě a 'povedlo' se mi! Ani nevíte jakou jsem z toho měla radost. I když jedna chybička se našla. Nechala jsem ho vařit déle, než jsem měla, takže se z něj vyklubalo vejce na tvrdo. To mi však radost nezkazilo. Do budoucna plánuji recept právě se ztraceným vejcem, takže vyčkejte a brzy se dozvíte jak na něj. :)

Ingredience: tortila, rajčatový protlak, bonduelle červené fazole v pálivé omáčce, mozzarela light, špenát, vejce

Postup je velmi jednoduchý až primitivní. Na tortilu natřete protlak a pak už si na pizzu 'naházejte' vše co máte rádi. Dejte do trouby a pečte při 180° 10-15 minut.



Žádné komentáře:

Okomentovat