Pár slov na úvod

"Ne každý je ochotný držet diety, ale jíst a hlavně žít zdravě by měl každý. Přeci jen, děláte něco pro sebe a objevíte spoustu nových chutí, nápadů, receptů a potravin. Ke zdravému životnímu stylu patří i cvičení, kterým si pomáháte k delšímu životu a hlavně k tomu, abyste se cítili skvěle! Tak proč to nezkusit! :)"

pondělí 23. září 2013

Víkendový jídelníček (21-22.9.13) a jak na mě skočit nějaký bacil

Bacily to jsou prevíti! Tohle na mě aspoň vždycky volala babička. Měla pravdu - prevíti jedni! Nějaký na mě skočil o víkendu a tak mi bylo pěkně na nic. To mě však neodradilo a protože doma bych to nevydržela, tak jsem zatnula zuby a předstírala, že jsem v pořádku a nemám ani teplotu, ani rýmu a dokonce ani žádnou bolest kloubů nebo hlavy.
V sobotu jsme podnikli výlet do Drážďan. Už začíná být pořádná zima a mně v šatníku chybí pořádná bunda a o botách ani nemluvím. Problémem je, že nic pořádného tam neměli. Bundu jsem si koupila, to ano, ale na boty mi jaksi nezbylo. Hold to je holčičí prokletí - když se zamilujeme do nějakého kousku, tak (někdy) na cenu nekoukáme. :) Nákupy jsem si osladila výborným ovocným kelímkem! Když už jsme byly v tom Německu, tak jsme zajeli na pořádný nákup. Co si budeme nalhávat - kvalita a cena je tak 100% výhodnější a lepší než tady. Naše lednice je teď plná ovoce (ne na dlouho) a jogurtů, tvarohů, sýrů, arašídového másla, ovesných vloček a snad všeho na co si vzpomenete. :)
Neděli jsem převážně strávila doma. Neměla jsem co podniknout a strašně jsem se nudila. Mohla jsem se sice učit, ale samy to znáte. Učení nepřichází v úvahu ani v době největší nudy. Nakonec jsem vytáhla mamku na hodinovou procházku. Cestou mě zaujalo, že na jednom sídlišti, kterým jsme prošly, byly 'posilovací stroje' pro děti. Paradoxem je, že žádné okolo nich nebyly. Však oni na to jednou přijdou, že cvičení je lepší než povalování se a cpaní se. :)

21.9.

Snídaně
jablko, broskev, švestky, jogurt, domácí arašídovomedová granola


Svačina
grep, švestky, kešu oříšky


Oběd
zeleninové rizoto s křepelčími vajíčky


Svačina
racio chlebíčky, ovocný kelímek




Večeře
fík, celozrnný chléb, cottage sýr


Večeře 2
trocha čokoládovorumové zmrzliny

22.9.

Snídaně
ovesná kaše, banán, arašídové máslo


Svačina
grep, borůvky, jogurt


Oběd
zelenina, kuřecí prso, zbytek zeleninového rizota


Svačina
ovesné lívanečky








Večeře
zeleninový salát, 2 knäckebroty - s cottage sýrem, s tvarohem


Žádné komentáře:

Okomentovat