Pár slov na úvod

"Ne každý je ochotný držet diety, ale jíst a hlavně žít zdravě by měl každý. Přeci jen, děláte něco pro sebe a objevíte spoustu nových chutí, nápadů, receptů a potravin. Ke zdravému životnímu stylu patří i cvičení, kterým si pomáháte k delšímu životu a hlavně k tomu, abyste se cítili skvěle! Tak proč to nezkusit! :)"

středa 11. září 2013

Jídelníček - 11.9.13 a pár slov o školních obědech

Na to, že je teprve půl 9 ráno, tak jsem tak unavená, že si to ani představit neumíte. Ležím v posteli, koukám na televizi a skoro usínám. Prostě škola, cvičení a zas ta škola je vážně unavující.
Školní jídelna a obědy z ní - to je téma, které bych mohla probírat každý den, protože každý den se kvůli tomu rozčiluji. Výběr z jídel na naší škole přestal existovat, takže máme jedno jídlo (nezdravé a nedietní) a ke všemu obědváme až ve 2 odpoledne. Nesmysl. To je tak těžké, udělat ve 12 hodin půl hodinou (nebo spon 15-ti minutovou) přestávku na oběd? Akorát má z toho tělo zmatek (to moje) a je pořád hladové. Jak to máte vy z obědy ve škole? Máte na výběr z několika druhů jídel? :)

Snídaně
ovesné vločky s jogurtem a hroznovým vínem, suchar s tvarohem a křepelčími vajíčky


Svačina
cottage sýr, jablko


Oběd
kuřecí řízek, brambor, kyselá okurka


Svačina
zeleninový koktejl (řepa, celer, mrkev, jablko)


Večeře
tvaroh s bazalkou, zelenina


1 komentář:

  1. My máme na výběr ze dvou jídel- jedno jak ty, druhý je vegetariánský. Já na obědy ale stejně nechodím (kvůli alergiím), takže si dělám obědy do krabičky. Sice mám co chci, ale zase to mám pokaždý studený. Tenhle rok máme pauzu v půl jedný, tak to celkem ujde, ale kolikrát jen třeba 10 minut, takže to jsem ráda, když do sebe něco hodím. Jó, taky mě obědy pěkně vytáčejí :D

    OdpovědětVymazat