Pár slov na úvod

"Ne každý je ochotný držet diety, ale jíst a hlavně žít zdravě by měl každý. Přeci jen, děláte něco pro sebe a objevíte spoustu nových chutí, nápadů, receptů a potravin. Ke zdravému životnímu stylu patří i cvičení, kterým si pomáháte k delšímu životu a hlavně k tomu, abyste se cítili skvěle! Tak proč to nezkusit! :)"

čtvrtek 22. srpna 2013

Jídelníček - 22.8.13 aneb líný a hřešící den

MMMMMMMMMMMMMM hřešící den. Ta slovo přímo vyvolávají pocit chuti na sladké. :D Omlouvám se pokud vám způsobuji chutě (kord takhle večer), ale já si prostě nemůžu pomoci. Pravdou je, že jsem dneska chtěla jít cvičit. Skutečně. Jenže po obědě jsem si sedla do křesla a pustila si pohádku - Karlík a továrna na čokoládu - a zlenivěla jsem natolik, že jsem se nemohla dokopat a zvednout zadek. Měla jsem v plánu jít na hodinu TRX. Když už bylo jasné, že ji nestihnu, tak jsem se uchýlila k nápadu na večerní běh. Pfff. Další plán zklamal, tudíž se teď válím v posteli (přežraná)  a mojí dnešní jedinou aktivitou je psaní tohoto článku. Nebudu z toho dělat vědu a hystericky vyvádět, že přiberu bůhvíkolik kilogramů. Nesmysl. Jeden hřešící den vám vůbec neublíží, naopak. V jednom časopise (fitness nebo dieta) byl dokonce i článek o prospěšnosti hřešících dnů. Tělo vám 'nezabředne' a pokud cvičíte pravidelně (alespoň 3x týdně) váš metabolismus si s vyšším počtem kalorií hravě poradí. Možná, že přiberete jeden gram. Tragédie. Zítra si hold ve fitku zaběhám o 5 minut déle. :) I když malé výčitky jsem měla. Mohla jsem si dát toho koláče méně (to je pravda), ale když vás chytí ta chuť, tak vás nepustí. :D

Snídaně
řecký jogurt, maliny, ostružiny, borůvky, skořice


Svačina
hroznové víno, kousek hořké čokolády s mořskou solí


Oběd
zeleninový salát (avokádo, borůvky, okurka, rajčata) s parmazánem, rýžový chlebíček, cottage sýr se semínky


Svačina
jablko, rýžový chlebíček s lučinou, 3 kusy (další dva jsem snědla tajně) borůvkové drobenkové buchty




Večeře
jogurt s lžičkou arašídového másla, okurka

Žádné komentáře:

Okomentovat