Pár slov na úvod

"Ne každý je ochotný držet diety, ale jíst a hlavně žít zdravě by měl každý. Přeci jen, děláte něco pro sebe a objevíte spoustu nových chutí, nápadů, receptů a potravin. Ke zdravému životnímu stylu patří i cvičení, kterým si pomáháte k delšímu životu a hlavně k tomu, abyste se cítili skvěle! Tak proč to nezkusit! :)"

úterý 17. září 2013

Zas jeden nákup a jídelníček - 17.9.13

Včerejší den patřil k těm extrémně hřešícím. Snědla jsem k dopolední svačině kousek tiramisu a k druhé večeři jsem snědla snad 5 kousků té výborné čokoládové rolády. Mňam!! Trošku jsem měla výčitky, ale na druhou stranu jsem si řekla - co bych z toho života měla. Koneckonců na jedné internetové stránce jsem našla skvělý článek (bohužel jsem jich projížděla víc a zapomněla jsem, která to byla, jinak by tu byl odkaz :) ), kde se mi moc líbila jedna věc. 'Zdraví životní styl není jako dieta. Nic vám jako ona nezakazuje. Můžete jíst cokoliv, jen v přiměřeném množství.' A tak to má být!

Tak zase jsme sjely s mamkou na jeden z těch větších nákupů. Být sice na mě, tak je nákup 3x takový, ale já nejsem ta, která rozhoduje co se bude a nebude kupovat. V našem nákupu nechyběly tvarohy, jogurt, cottage sýry, ovoce, zelenina, kokosové mléko, rýžový papír, hnědá rýže, ovesné vločky .... a takhle bych mohla vyjmenovat celý nákup. A jak to máte vy - jak často jezdíte nakupovat? Co kupujete nejraději? :)






Snídaně
fitness chléb 1/2 s lučinou a 2/2 s arašídovým máslem a banánem, grep, zelený čaj


Svačina
ostružinové smoothie


Oběd
čočka na kyselo a vajíčkem, krupicová polévka s vajíčkem

Svačina
cuketové nudle se špenátem a cizrnou, jablko


Večeře
tvaroh s jogurtem, knäckebrot s avokádem, okurka, mrkev

Žádné komentáře:

Okomentovat