Pár slov na úvod

"Ne každý je ochotný držet diety, ale jíst a hlavně žít zdravě by měl každý. Přeci jen, děláte něco pro sebe a objevíte spoustu nových chutí, nápadů, receptů a potravin. Ke zdravému životnímu stylu patří i cvičení, kterým si pomáháte k delšímu životu a hlavně k tomu, abyste se cítili skvěle! Tak proč to nezkusit! :)"

pondělí 10. března 2014

Inspirace - obědy a snídaně

Konečně je březen, to symbolizuje jaro! Ale co čert nechtěl, já místo toho, abych teď seděla ve škole a učila se (a věřte, že bych tam seděla i ráda), tak ležím doma v posteli. No hold, není nad to být nemocná, když už je venku konečně sluníčko a teplo.

Můj příběh jste si už přečetli, takže to je i důvod, proč konečně zas po nějakém tom čase píšu článek. Mám čas. :) A protože mám ten drahocenný čas, mám i nápad na příští příspěvek, kterého se během týdne určitě dočkáte. Možná už zítra.

Takže teď už k těm dobrotám. Začneme snídaněmi. Kdo by je nemiloval? Nejhorší je, že ráno když vstávám v 5:45, tak vážně nemám náladu vařit si lívance, míchaná vajíčka a nebo i tu ovesnou kaší. To mě hrozně štve! Někdy se sice přemůžu, ale většinou stejně skončím u jogurtu s ovocem. :(


víkendová směska - cottage sýr se skořicí, jahody, maliny, banán, mandle, pitaya, lupínky s mlékem


ovesná proteinová kaše, jahody, cottage sýr


cottage sýr s müsli goji, mandlemi a mraženým ovocem, lupínky s mlékem a rýžovými pukanci


banán, jahody, cottage se skořicí


jogurt s tvarohem, jahody, hroznové víno, kokosové chipsy

A teď je čas na obědy. Protože chodím stále do školy, tak mi nezbývá nic jiného než se ve 14:00 řítit do školní jídelny na kus žvance. Většinou (vlastně vždycky) se jedná o jídlo s mizernou nutriční hodnotou. Poslední dobou se to sice trochu zlepšilo, ale žádný zázrak to stále není.
Obědy, které jsou tedy na fotkách, jsou tedy víkendové. :)


kuřecí steak (jeden s tymiánem a druhý v sójovém těstíčku), brambory, cizrna, fazolky, mrkev


kuřecí směs, rýže, fazolky, paprika


pečené kuře, brambory, dušená zelenina


vaječná omeleta se špenátem, cottage sýr, květák, cizrna

Žádné komentáře:

Okomentovat