Pár slov na úvod

"Ne každý je ochotný držet diety, ale jíst a hlavně žít zdravě by měl každý. Přeci jen, děláte něco pro sebe a objevíte spoustu nových chutí, nápadů, receptů a potravin. Ke zdravému životnímu stylu patří i cvičení, kterým si pomáháte k delšímu životu a hlavně k tomu, abyste se cítili skvěle! Tak proč to nezkusit! :)"

středa 4. září 2013

Jídelníček - 4.9.13 a povídání o škole

Už nám to začalo a pomaličku se to rozjíždí. První stránky mám v sešitech popsané, učebnice pomalu všechny nakoupené, za to hlavu pořád prázdnou. :D
Omlouvám se, že se tu teď déle (dva tři dny) neobjevil žádný článek. Zkrátka jediným problémem je to, že zapomínám fotit jídla a nebo prostě si něco koupím a hned to sním. Nejhorší věcí na škole je podle mě oběd. Ne že by byl špatný (mohl by být i lepší), ale problémem je čas. Hrozně mi vadí, že obědvám až ve 2 odpoledne. Je to pozdě podle mě. Člověk toho ve finále sní mnohem více, protože musí zařadit další svačinu. Hlavní je, že jsem zvyklá na obědy mezi půl 12 a 12 a najednou je mám mít později? Proč nemohou prostě udělat polední přestávku ve 12 na 20 minut? Bylo by to lepší, ale to je můj názor. Co si myslíte vy? Kdy by měl být (ideálně) oběd a v kolik ho máte vy? :)

Snídaně
tvaroh, domácí müsli, banán, pomerančový džus


Svačina
řecký jogurt s piniovými oříšky, mrkve, nektarinka



Oběd
hrachová polévka

Svačina
tvaroh s jogurtem, toast (suchar) s šunkou, rajčata, kousek mandlové tyčinky 


Večeře
kuřecí prso, zeleninový salát (rajčata, okurka) s mini mozzarelkama 

Žádné komentáře:

Okomentovat