Pár slov na úvod

"Ne každý je ochotný držet diety, ale jíst a hlavně žít zdravě by měl každý. Přeci jen, děláte něco pro sebe a objevíte spoustu nových chutí, nápadů, receptů a potravin. Ke zdravému životnímu stylu patří i cvičení, kterým si pomáháte k delšímu životu a hlavně k tomu, abyste se cítili skvěle! Tak proč to nezkusit! :)"

neděle 15. září 2013

Jídelníčky - 14.9. a 15.9.13 + recept na čokoládovou roládu

Tohle je snad nejdelší nadpis, jaký jsem tu kdy měla, ale bohužel jsem nevěděla, jak ho zkrátit. Stejně je pravda, že nikomu to nevadí a každému je to jedno. Dnes jsem měla vařící den. Od rána jsem byla v kuchyni a hrozně mě to bavilo. Vařila jsem oběd, dezert a do toho připravovala svačiny na zítra. Kdyby byla plná lednice surovin, tak bych pekla dorty, buchty, koláče a bůhvíco. Můj vařící den mi však zajistil, že se mi neděle (ačkoliv jsem nechtěla) proměnila v hřešící den. Svojí výbornou roládu jsem prostě musela ochutnat. Uznávám, že jsem jí odolávala a říkala, že si nedám (že držím dietu!!!), ale to mi nepomohlo a byla jsem donucena ochutnat. Dál už to znáte. Jakmile jednou ochutnáte už není cesty zpět a tak jsem si dala rovnou 2 kousky! :)

Čokoládová roláda

Ingredience - 3 vejce, 3 lžíce holandského kakaa, 60g hladké mouky, 60g moučkového cukru
Ingredince na náplň - 125g tvarohu, 100g zakysané smetany, 3 lžíce bílého jogurtu, 3 lžíce datlového sirupu (na oslazení - může být i bez)
Ingredience na polevu - 50g mléčné čokolády, 50g hořké čokolády, trocha mléka, strouhaný kokos

Postup: Vejce vyšlehejte do pěny (bílky i žloutky dohromady) a postupně vmíchejte mouku, cukr a kakao. Hotové těsto rozprostřete na plech a pečte v předehřáté troubě na 180°C cca 15 minut. Roládu po upečení - ještě teplou! - hned srolujte i s pečícím papírem. Jakmile vám roláda vychladne naplňte jí (Náplň - jednoduše vše smíchejte dohromady) a opět srolujte.
Ve vodní lázni si rozpusťte čokoládu a přidejte trochu mléka na zjemnění. Potřete roládu a posypte kokosem. Nechte vychladnout v lednici a podávejte nejlépe ke kávě. :)


14.9.

Snídaně
čokoládová overnight oats, broskev, kešu oříšky


Oběd
zeleninový salát (okurka, rajčata, ředkvičky, paprika) s cottage sýrem, 2 knäckebroty s tuňákem, jablko




Svačina
toast (suchar) s tvarohem a šunkou, ředkvičky, mrkvová limonáda


Večeře
tvaroh, zelenina, fitness chléb s cottage sýrem

15.9.

Snídaně
bílý jogurt, domácí čokoládová granola, hruška


Svačina
knäckebrot s lučinou a sýrem, hroznové víno


Oběd
kuřecí prsa s cizrnou, dýní, rajčaty a jáhlami




Svačina
2 kousky čokoládové rolády


Večeře
zeleninový salát (baby špenát, polníček, okurka, rajčata, paprika, avokádo), 2 knäckebroty s cizrnovo-tuňákovým hummusem



Večeře 2
tvaroh se zakysanou smetanou, jablko, broskev, kešu oříšky


Žádné komentáře:

Okomentovat