Pár slov na úvod

"Ne každý je ochotný držet diety, ale jíst a hlavně žít zdravě by měl každý. Přeci jen, děláte něco pro sebe a objevíte spoustu nových chutí, nápadů, receptů a potravin. Ke zdravému životnímu stylu patří i cvičení, kterým si pomáháte k delšímu životu a hlavně k tomu, abyste se cítili skvěle! Tak proč to nezkusit! :)"

neděle 4. srpna 2013

Kuřecí řízečky obalované v kuskusu

Kuřecí prsa se dají dělat na sto způsobů a téměř každý je vynikající, to je svatá pravda, protože na kuřecích prsou se skoro nic nedá zkazit. (ano pokud neumíte dělat maso, jako já tak ho zkazit můžete) Nicméně snaha o nové nápady v té zdravější (někdy i dietnější formě) mě přivedla na skvělý nápad. Obalovaná kuřecí prsa v kuskusu. Je to taková dietnější forma kuřecích řízků nebo i stripsů z KFC. Na tento recept jsem narazila ve své kuchařce Těstoviny z edice Apetit, kde ovšem kuřecí prsíčka smaží v oleji. Já jsem je udělala v troubě a byla ještě lepší, než kdyby je člověk smažil. Kuskus se zapekl a vytvořil křupavou krustu a maso díky němu nevyschlo, takže bylo hezky vláčné. K tomuto jídlu už není potřeba žádná příloha, jelikož kuskus je na mase. Já jsem milovník rukoly, takže ta mi nemohla u jídla chybět.

Postup je jednoduchý - jenom kuřecí prsa obalte v mouce, vajíčku a následně v uvařeném kuskusu. Osolte, opepřete a přidejte pikantní koření. Dejte péct do vyhřáté trouby na 180 stupňů. Čas vám bohužel neřeknu, protože jsem ho zapoměla hlídat, takže musíte kouknout, aby se vám to nepřipálilo. A chutné a dietní jídlo je na světě! 


Žádné komentáře:

Okomentovat