Pár slov na úvod

"Ne každý je ochotný držet diety, ale jíst a hlavně žít zdravě by měl každý. Přeci jen, děláte něco pro sebe a objevíte spoustu nových chutí, nápadů, receptů a potravin. Ke zdravému životnímu stylu patří i cvičení, kterým si pomáháte k delšímu životu a hlavně k tomu, abyste se cítili skvěle! Tak proč to nezkusit! :)"

pátek 16. srpna 2013

Jídelníček - 16.8.13 a BIO nákup

Dnes jsem ukončila svou letní brigádu! Juhuuu radujte se se mnou! Konečně zas přibude spánku, i když ne na dlouho, protože škola nám začíná za 2  týdny. Abychom mou kratičkou pracovní dobu oslavily, zajely jsem si s mamkou na výborný oběd do italské restaurace. Celou dobu jsem si říkala 'ne pizzu ne' a odolala jsem! Pro pizzového milovníka (zejména tuňákové pizzy) to pro mě bylo obtížné, ale měla jsem vynikající těstoviny!
Malou změnu pocítíte i vy na mém blogu. Nebudu sem dávat tolik jídelníčků, ne že bych nechtěla, ale zkrátka vždy jídlo nějak zapomenu vyfotit. :D Samozřejmě se budu snažit je sem přidávat i s dalšími články.

Nevěděla jsem jak jinak alespoň trochu inteligentně  tento mini nákup nazvat. S mamkou jsme se stavily v DM drogerii, kde prodávají výrobky od značky Alnatura. K tomu jsem si v Globusu koupila datlový sirup! Chtěla jsem si zítra k snídani udělat ovesné lívanečky a použít ho na něj, jenže ejhle - došel nám tvaroh. Takže to vidím na nějakou kašičku nebo jogurt s ovocem. Zítra se uvidí. :)

Celozrnná žitná mouka - měli jí v akci tak i když už doma máme zásobu, tak jsem ji vzala, protože té není nikdy dost! :)


Datlový sirup - skvělý na dochucení kaší, krásně slaďoučký


Celozrnný fitness chléb - měla jsem štěstí i na něj, také byl zlevněný


Flapjacky (ovesné tyčinky) - tyhle z DM jsou vynikající! hlavně ta máslová - nebe v hubě ... ehm puse :D

Snídaně
bílý jogurt, ovesné sušenky s banánem, maliny, ostružiny

Svačina
ovesné sušenky s banánem, jablko

Oběd
kousek (3x) bílé bagetky s bylinkovým máslem, spaghetti s hovězí svíčkovou a rukolou



Svačina
zelenina, celozrnný toast (suchar) s lučinou


Večeře
zelenina, cottage sýr se slunečnicovými a dýňovými semínky, knackebroty








1 komentář:

  1. mnam to jídlo vypadá dobře :) datlový sirup miluju:)
    jsem tvoje nová čtenářka :)
    http://b-delicious-b.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat