Pár slov na úvod

"Ne každý je ochotný držet diety, ale jíst a hlavně žít zdravě by měl každý. Přeci jen, děláte něco pro sebe a objevíte spoustu nových chutí, nápadů, receptů a potravin. Ke zdravému životnímu stylu patří i cvičení, kterým si pomáháte k delšímu životu a hlavně k tomu, abyste se cítili skvěle! Tak proč to nezkusit! :)"

neděle 11. srpna 2013

Jídeníček - 11.08.13 a recept na zapečenou červenou řepu s parmazánem amandlemi

Konec týdne a také víkendu je tu a to znamená, že mě zítra čeká druhý a poslední týden brigády. Ovšem to taky znamená, že zítra vstávám brzo ráno a tak jsem si dnes chtěla přispat a vstávat až kolem oběda. Jak už to tak bývá, to co si vždy naplánujeme (alespoň u mě to tak funguje) nikdy nevyjde. Vstávala jsem kolem osmé ráno a celé dopoledne strávila v posteli. Po obědě jsem se rozhodla pro sladké nicnedělání a relaxování. Pustila jsem si televizi a u ní usnula. Nakonec jsem si řekla, že přeci celý den nemohu strávit doma v posteli a v pyžamu a vyrazila do města na kávu. :)

Snídaně
domácí ovesná kaše s jahodami, kouskem banánu a dýňovými semínky, zelený čaj


Svačina
polovina zeleného jablka, sklenička acidofilního mléka


Oběd
kuřecí prso, pečené batáty, zeleninový salát (rukola, mozzarela, rajčata) a zapečená řepa s mandlemi a parmazánem


Svačina
bílý jogurt s hroznovým vínem


Večeře
caffe americano, cottage sýr, paprika, 2 toasty (suchary) a zelený čaj



_________________________________________________________________________________

Recept na zapečenou červenou řepu s parmazánem a mandlem

Ingredience - červená řepa, parmazán, mandlové lupínky, olivový olej

Postup - Červenou řepu nakrájíme na kolečka a naskládáme 1. patro do zapékací mísy a posypeme mandlemi. Dále pokládáme 2. vrstvu řepy a opět posypeme mandlemi, parmazánem a zakápneme olivovým olejem. Mísu dáme do trouby na 180° a pečeme dokud parmazán nevytvoří křupavou krustu. 





Žádné komentáře:

Okomentovat