Pár slov na úvod

"Ne každý je ochotný držet diety, ale jíst a hlavně žít zdravě by měl každý. Přeci jen, děláte něco pro sebe a objevíte spoustu nových chutí, nápadů, receptů a potravin. Ke zdravému životnímu stylu patří i cvičení, kterým si pomáháte k delšímu životu a hlavně k tomu, abyste se cítili skvěle! Tak proč to nezkusit! :)"

neděle 25. srpna 2013

Jídelníček - 25.8.13 aneb melounový den

Zbožňuji meloun, jak už je z nadpisu asi jasné. Dneska jsem ho jedla ... no můžu říct, že neustále. Snědla sem snad celou půlku, a že jsem doma měli 'obrovskou kouli'. Je super, že když ho sníte hodně, nemusíte ani mít výčitky, protože je to (dá se říct) jenom voda. Počtem kalorii se řadí k těm s nejnižším počtem ze zeleniny a chutí se (u mě) řadí k těm nejlepším. Je zvláštní, že je meloun zelenina. Je sladký. Dobře tohle je asi dilema jen pro mě. Já jsem pro, aby to bylo. Já však o tom nerozhoduji, ale když na to přijde, jsem schopná každému tvrdit, že je to to nejlepší ovoce!


Snídaně
řecký jogurt, müsli, banán


Svačina
meloun


Oběd
pečené kuřecí stehno, bulgur, zeleninový salát (rajčata, okurka, paprika) s balkánským sýrem (+ jednou taková porce)


Svačina
meloun


Večeře
tvaroh se semínky, rýžové chlebíčky, sýr, kousek hořké čokolády 



Žádné komentáře:

Okomentovat