Pár slov na úvod

"Ne každý je ochotný držet diety, ale jíst a hlavně žít zdravě by měl každý. Přeci jen, děláte něco pro sebe a objevíte spoustu nových chutí, nápadů, receptů a potravin. Ke zdravému životnímu stylu patří i cvičení, kterým si pomáháte k delšímu životu a hlavně k tomu, abyste se cítili skvěle! Tak proč to nezkusit! :)"

pátek 1. listopadu 2013

Oblíbenci v kuchyni a má závislost na čokoládě.

Miluju čokoládu! Mňam! Už jen z toho slova se mi sbíhají sliny. Tahle dobrota mi kazí moje dietní úsilí, jelikož nikdy jí neumím odolat a musím si já dát každý den. Zrovna teď - jsem po večeři, sytá, ale na stoje je nová čokoláda (70% s brusinkama od Lindt). Je jasné, že jeden řádek už je ve mě a s ním i dalších 157 kcal. Jenže ta slast na jazyku za to stála. Přála bych si, abych měla pevnou vůli a dokázala se ovládat, pokud jde o čokoládu.

Oblíbenci v kuchyni? Nejsou to vesměs žádné novinky, nýbrž dobroty, na které jsem narazila po delší době a opět mi zachutnaly. I když je tu pár pro mě 'prvních ochutnáních'.

1. Knäckebroty od Alnatury. Na tyto 'hochy' jsem narazila, když jsem byla na velkém nákupu. Za normálních okolností bych si koupila ty tradiční od wasy, ale tyto stáli o 10kč méně. Ne že bych byla nějaký škrt, ale se značkou alnatura, mám výborné zkušenosti, tak jsem se je rozhodla vyzkoušet. Jsou výborné, možná i lepší než ty od wasy.

2. Chia semínka. Všude se o nich poslední dobou píše, jak jsou úžasná a dokonalá, tak jsem si pro ně zašla do zdravé výživy. Za tento malý pytlíček jsem dala 130kč, což mi nepřijde nějak hrozně levné. Nicméně rozhodla jsem se z nich udělat chia puding. Recept jednoduchý - mléko (já použila sójové) a semínka smícháte a dáte odležet na 2 dny. Semínka vám nabobtnají. Žádný zázrak to není, ale jsou docela chutná, obzvlášť s kiwi.

3, 4, 5.  Špaldové pukance, hrachové křupky, good fiber od bonavity (prostě modovo-ovocná kolečka). Dají se jíst jak samotné, tak s mlékem, jogurtem nebo tvarohem. :)

6. Kokosové chipsy. Mńam. Nejraději si je nasypu na ovesné lívance přelité horkým lesním ovocem. Jo, s horkým lesním ovocem - to je nejlepší kombinace.

7. Sušené datle. Zachraňte přede mnou všechny pytlíky. Naštěstí u této dobroty se umím ovládat a stačí mi jich pár (2-3) k snídani, jelikož jsou hoooodně sladké.



Žádné komentáře:

Okomentovat