Pár slov na úvod

"Ne každý je ochotný držet diety, ale jíst a hlavně žít zdravě by měl každý. Přeci jen, děláte něco pro sebe a objevíte spoustu nových chutí, nápadů, receptů a potravin. Ke zdravému životnímu stylu patří i cvičení, kterým si pomáháte k delšímu životu a hlavně k tomu, abyste se cítili skvěle! Tak proč to nezkusit! :)"

neděle 15. prosince 2013

Povídání a recept na proteinovo-kokosové kuličky

Po hooodně dlouhé době se opět ozývám. Hold sem neměla čas a popravdě ani moc náladu psát články. Postupem času jsem zapomínala fotit, takže ani nemám fotky dobrot na přidávání. Taky můj jídelníček teď nevypadá moc krásně. Jím hromadu čokolády a samých nezdravých dobrot! Moje cvičení se smrsklo na minimum (1-2 týdně z původně 5x týdně) a to mě mrzí nejvíc. Hrozně mě baví cvičit, nabíjí mě to energii a ten pocit namoženého těla se mi začal líbit. Oooo sem to ale masochista:D
Bohužel poslední dobou si připadám hrozně unavená. Psychicky z počasí, tmy, školy a další hromady věcí a fyzicky také. Přišla jsem na to, že třeťák je nejhorší rok! Končí předměty, ze kterých nebudu maturovat, takže učitelé ženou, protože dohánějí to, co nestihly za celou dobu. Už si ani nepamatuji, kdy jsem měla nějaký den bez písemky. Nepřeháním, opravdu to tak je. Je to stresující a unavující. Potřebuji teď dobré známky a hlavně vyznamenání, abych mohla maturitní ročník chodit jen na maturitní předměty. Každé odpoledne jsem tedy poslední dobou trávila učením a na cvičení nezbývá čas.
Vzhledem k tomu, že se blíží i Vánoce, jsem si řekla, že teď už to nebudu přehánět. Nic s tím stejně neudělám a tak prostě prosinec přečkám a do starého režimu se vrátím v lednu. Koneckonců to si budu i říkat 'Plavková sezóna se blíží!!!'. Hezky si udělám pořádný plán a bude to! Jídlo pod kontrolou. Udělám si čas i na cvičení, prostě si řeknu dneska půjdu, i kdyby na další den bylo 100 písemek!
Teď už konečně k receptu! :)


Proteinovo-kokosové kuličky

ingredience: 75g cottage sýru, 100-120g tvarohu, šálek ovesných vloček (já použila drcené), odměrka proteinového prášku (nemusí být, lze nahradit dalšími ovesnými vločkami), 2 lžíce kakaa holandského typu + pokud máte raději sladší, tak použijte npř. lžíci medu, cukru, javorového sirupu a pod., strouhaný kokos na obalení

postup: všechny ingredience až na kokos smíchejte v misce, poté z hmoty tvarujte kuličky a ty obalte ve strouhaném kokosu, vytvarované kuličky dejte na 2-3 hodiny do mrazáku



Žádné komentáře:

Okomentovat