Pár slov na úvod

"Ne každý je ochotný držet diety, ale jíst a hlavně žít zdravě by měl každý. Přeci jen, děláte něco pro sebe a objevíte spoustu nových chutí, nápadů, receptů a potravin. Ke zdravému životnímu stylu patří i cvičení, kterým si pomáháte k delšímu životu a hlavně k tomu, abyste se cítili skvěle! Tak proč to nezkusit! :)"

pondělí 1. července 2013

Snídaňové variace 2.

Po krátké době mám pro vás další snídaně na inspiraci. Tentokrát toho není ani nic moc k povídání spíše jen obrázky. Doufám, že vás alespoň tyto články trochu inspirují.

Bílý jogurt s borůvkami a zelený čaj. Chutná a lehká snídaně. Nejradši bych těch borůvek snědla celou vaničku najednou. Tyhle větší borůvky jsou mnohem lepší než ty malé české, které navíc barví a máte po nich pak celou tmavou pusu a ruce a bůhví co ještě. 

Další varianta je pro změnu bílý jogurt s borůvkami. :D Tentokrát doplněný dobrou vlákninou od bonavity. Já osobně tomu říkám 'psí granule', ale nenechte se odradit (pokud jste ji ještě neskusili), je výborná! Zelený čaj je už u mě taky klasika. 


Jáhlová kaše od nominy a jahůdky. Mňam. Jednou se mi stalo, že jsem si spletla ovesnou kaši s jáhlovou, ale ne vzhledově, ale tím jak ji připravit. Jáhlovou kaši jsem zamíchala do horké vody. Na obalu je sice, že se to tak také dá udělat, ale mně to tak nechutná. Mám pocit, jak když jím hlínu, takže s mlékem je to jistota. 


Znáte tohle ovoce? Je to pitahaya a je výborná. Někdo jí říká i dračí ovoce. K ní jsem si vzala láhev acidofilního mléka a bylo mi hej. :)


Poslední snídaní je ovesná kaše (opět EMCO a opět jahodová) s grepem. Musela jsem se smát, když jsem ten grep rozřízla. Vím, že grep je zimní ovoce, ale přeci jen tak málo dužiny sem dlouho neviděla. A ještě ke všemu byl hořký! Takže ponaučením pro příště je - nekupovat grepy v léte! :D




Žádné komentáře:

Okomentovat