Pár slov na úvod

"Ne každý je ochotný držet diety, ale jíst a hlavně žít zdravě by měl každý. Přeci jen, děláte něco pro sebe a objevíte spoustu nových chutí, nápadů, receptů a potravin. Ke zdravému životnímu stylu patří i cvičení, kterým si pomáháte k delšímu životu a hlavně k tomu, abyste se cítili skvěle! Tak proč to nezkusit! :)"

úterý 2. července 2013

A jde se cvičit!

Konečně svítí sluníčko a to znamená, že člověku se bude dělat všechno líp! Teda aspoň by to tak mělo být, pokud nepatříte mezi ty lidi, kteří by si nejraději vyvalili špeky  břicha u vody a válely se tam celý den. Já bych se taky ráda válela, ale zaprvé není kde a zadruhé včera jsem cvičit nebyla, takže dnes už bylo potřeba zajít do posilovny. Kupodivu zde bylo docela dost lidí (tedy na to, že je venku krásně), ale cvičit se dalo. V dnešním cvičebním plánu se nacházely tři body - kardio, nohy a břicho. Když jsem slezla z pásu a potom i z kola (rudá jako rajče) a šla cvičit, tak na mě musel být vážně vtipný pohled. Červený a kudrnatý 'rajče'.


No odcvičila jsem si své a hrdě můžu prohlásit - dneska jsem si dala do těla! Taky jsem přijela domů hladová jako vlk. Takže když jsem si stoupla před ledničku tak jsem vytáhla zeleninu cottage sýr a suchary. Sice jsem si celou cestu domu v hlavě říkala 'já bych si dala cheesecake! mnaaaam' , ale ten se naštěstí v ledničce nenacházel. Za to jsem šťastná, protože kdyby ta byl, tak by to skončilo hodně špatně. Kalorie nekalorie, celej bych ho snědla najednou a pak se koukala na to břicho jak roste a roste. Ne, to bych snad nedopustila, přeci jen všeho s mírou. Není špatné dát si občas kousek dortu nebo buchty (tedy ne každý den), vždyť naše rozmlsaný pusy to potřebují, jinak by nás naše chuťové buňky utýraly k smrti. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat